listopada 04, 2016

Golden Rose Color Expert nr 06


Odcienie nude są uniwersalne na każdą porę roku i okazję. Nie każda kobieta przepada za cielistymi kolorami, ale według mnie każda kobieta w swoich lakierowych zbiorach powinna mieć ten lakier. Dlaczego?



Ponieważ numer 06 jest przepiękny. Jasny, kremowy o ślicznym wysokim połysku. Dobrze kryje, ładnie się rozprowadza no i wygląda obłędnie. Dłonie wyglądają estetycznie, a manicure wykonany tym lakierem pasuje do każdej nie tylko jesiennej stylizacji. Oczywiście solo jak i w zdobieniu będzie według mnie prezentować się bardzo dobrze. 




Źródło
Klikając TUTAJ możecie zobaczyć jak wiele jest dostępnych kolorów w serii Color Expert, w tym również spora ilość odcieni nude. W następnym poście pokaże Wam kolejny warty uwagi nude z tej samej serii.


Gama dostępnych kolorów z serii Color Expert jest bardzo duża, każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Cena w porównaniu do jakości tych lakierów jest niska. Kosztują 5.90 zł za 10.2 ml.
Dostępność staje się coraz łatwiejsza- wyspy GR, małe osiedlowe sklepy, drogerie, a przede wszystkim strona Golden Rose. Niejednokrotnie korzystałam z zakupów internetowych na stronie firmy i szczerze mogę polecić zakupy.







Pozdrawiam,







15 komentarzy:

  1. Lubię nudziaki :) Ten jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wstyd się przyznać ale nie mam żadnego nudziaka w zbiorze 140 lakierów :( ? czemu ? nie przepadam za tym kolorem, podoba mi się nieziemsko, ale u innych na swoich paznokciach wygląda tak nijako :( często chciałam sobie łapnąć nudziaka do koszyka na zakupach ale ciągle było eeee tam wezmę ładniejszy haha u Ciebie Słoneczko jest cudnyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy lakierów od GR. Ten kolorek jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak nie do końca kolor w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy nudziak, ale to nie do końca mój odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, choć wolałabym żeby kolor był taki jak na zdjęciu głównym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie maluję paznokci bo są strasznie krótkie ale akurat pomalowane tym lakierem myślę że wyglądałyby całkiem nieźle.Muszę się za nim rozglądnąć na stoisku GR.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny odcień, to był jeden z moich ukochanych "zwykłych lakierów" - teraz tylko hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee