października 28, 2016

Drogeria internetowa Imperkosmetyki.pl , czy warto ?



W dzisiejszych czasach każdy z nas ceni sobie wygodę i jakość robienia zakupów. Nie trzeba wychodzić z domu by zrobić zakupy. Wystarczy komputer, tablet, telefon z dostępem do internetu i ... już. Internetowe zakupy są niewątpliwie łatwiejsze, wygodniejsze, tańsze. Oszczędzamy nie tylko pieniądze, ale i własny czas.


Tego typu drogerii mamy całe mnóstwo. Wiele z powszechnie znanych lubię, na kilku się zawiodłam. Dzięki tym dobrym i złym doświadczeniom wiem, co najbardziej cenię w tego typu sklepach i nie jest to jedynie jakość otrzymanego produktu, a głownie jakość usługi jaką oferuje dana drogeria.




Dziś chcę się skupić na drogerii internetowej Imperkosmetyki.pl , wyrazić własne zdanie o tym sklepie. Chcę podzielić się z Wami wrażeniami, opinią. Niezależnie od tego czy znacie Imperkosmetyki.pl czy nie, mam nadzieję, że zostaniecie do końca posta :)


 Tematyka bloga to niezmiennie pielęgnacja i stylizacja paznokci, ale jestem kobietą i korzystam z całej masy innych kosmetyków do makijażu pielęgnacji twarzy, ciała czy włosów. 
(Chociaż pierwsze co zrobiłam wertując stronę sklepu to sprawdzenie asortymentu z działu manicure )


Budowa strony

Pierwszą rzeczą na jaką zwracam uwagę jest oczywiście przejrzystość strony internetowej i łatwość poruszania się po niej. Te wymogi według mnie spełnia w 100% Imperkosmetyki.pl Poza widocznymi głównymi zakładkami typu kategorie, nowości, promocje, kontakt, czy przyciski do logowania mamy także porównywarkę, schowek czy lupkę. Wszystko ładnie wyeksponowane. 


Bardzo podoba mi się system sortowania produktów jak i filtracja gdzie możemy suwakiem ustalić przedział cenowy czy producenta: 





Przy każdym produkcie widzimy ilość jaka jest na stanie, a po najechaniu kursorem możemy daną rzecz dodać łatwo do schowka, porównywarki czy do koszyka. Uwielbiam takie rozwiązania.

 Asortyment i ceny

Asortyment sklepu Imperkosmetyki.pl jest szeroki. Znajdziemy tam takie marki jak:
 Astor, Rosyjskie kosmetyki do włosów, Biosilk, Bourjois, Essie, Golden Rose, Eveline, Ingrid, Kallos, Joanna, L'oreal, Makeup Revolution, Manhattan, Matrix, Marion, Maybelline, Misssporty, Miyo, Nanoplex, NYC, Opi, Pirre Rene, Organic Shop, Rimmel, Sally Hansen, Semilac, Silcare, The Body Shop, Vipera, Vollare, Ziaja i wiele innych.

Ceny są również bardzo dobre. Na przykład lakiery marki Sally Hansen CSM kosztują 6.49 zł a Essie kupimy już od 14.80 zł. Z kolei moje ulubione, litrowe maski do włosów Kallos kosztują 9.50 zł a paletki MR Iconic są po 19.40 zł. To zaledwie kilka przykładów. Wejdźcie na stronę, a same się przekonacie. Szał. Istny szał!

Koszty wysyłki

Przebrnęliśmy przez stronę i wybór produktu, ale co z kosztami wysyłki? I tu kolejne miłe zaskoczenie. 

Każde zamówienie powyżej kwoty 100 zł wysyłane jest zupełnie za darmo, niezależnie od formy wysyłki tj. poczta, kurier czy paczkomat.

Jeśli jesteś mieszkanką Łodzi, możesz odebrać przesyłkę osobiście. Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00 , ale jeśli chcesz ustalić inną dogodną dla Ciebie godzinę Imperkosmetyki.pl wychodzi Ci na przeciw. Wystarczy, że skontaktujesz się na podany tutaj numer. Super, prawda? 

Ale to nie koniec dobrych wiadomości. Ceny wysyłki są niezależne od ilości zakupionych produktów. Niejednokrotnie zaskoczył mnie drastyczny wzrost ceny wysyłki wraz z każdym kolejnym produktem dodanym do koszyka. W przypadku Imperkosmetyki.pl nie musisz się tego obawiać.

Niezależnie od tego ile i jakie produkty kupujesz, koszty przesyłki są stałe:
  • Paczka pocztowa - 9,50 zł
  • Odbiór na poczcie (e-przesyłka) - 7,00 zł
  • Paczkomaty Inpost - 8,50 zł
  • Przesyłka kurierska - 12,00 zł
Przesyłki pobraniowe:
  • Paczka pocztowa pobraniowa - 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa - 14,50 zł


Wysyłka produktów jest na zasadzie 24h. 


Otrzymanie przesyłki


Zakupy zrobione. Dostajesz paczkę w swoje ręce, chwytasz za nóż, nożyczki otwierasz i myślisz, że to już koniec niespodzianek. Nic bardziej mylnego. Po otwarciu pudełka wita Cię przemiła ulotka z kodem rabatowym. Niby nic wielkiego, ale miłe przywitanie sprawi radość w gorszy dzień. Mnie osobiście nieźle rozbawiło. Byłam w trakcie urlopu, który spędziłam w łóżku z grypą, i uwierzcie że wyglądałam jak milion nieszczęść, a mimo to na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Karteczka z napisem " Dzień dobry. Świetnie dziś wyglądasz" leżała w widocznym dla mnie miejscu. 
Kosmetyki były na prawdę dobrze zabezpieczone. Jestem pewna, że bez uszczerbku przebyłyby kilka razy dłuższe trasy. Dzięki takiemu dokładnemu zapakowaniu produktów, wiem że osoba pakująca przyłożyła się do tego, a więc nie muszę drżeć czy szklane buteleczki nie potłuką się lub koreczek z płynem nie uszkodzi się podczas transportu powodując niemiłą niespodziankę. Fajnym akcentem jest też firmowy długopis w kształcie pomadki. 

Jeśli obserwujesz mój instagram czy fp ( jeśli jeszcze nie - zachęcam do kliknięcia w odpowiednie ikonki w lewym, górnym rogu bloga ) to już zapewne widziałaś zawartość mojej paczki. Prezentuje się ona następująco, choć już w niepełnym składzie, ponieważ peeling i serum wykorzystałam w pierwszej kolejności, polecam z całego serca ten duet! Jest świetny. Ale o nim w następnym poście.


Co zatem otrzymujemy wraz z trafieniem paczki w nasze ręce? O wiele więcej aniżeli jedynie zamówione produkty. Dostajemy namacalne potwierdzenie, że zajęto się naszym zamówieniem indywidualnie, dokładnie i profesjonalnie. 

Ciekawa jestem czy znacie Imperkosmetyki.pl 

Zostawiam link do FP sklepu:






Post powstał w ramach współpracy z firmą Imperkosmetyki.pl


Pozdrawiam, 

16 komentarzy:

  1. Od dłuższego już czasu większość moich zakupów kosmetycznych robię przez internet :) Tej konkretnej drogerii jeszcze nie znałam, więc cieszę się że o niej wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj koniecznie, ja tez teraz juz tylko buszuje w sklepach online

      Usuń
  2. O! Nie znałam tej drogerii, ale sobie pooglądam co tam mają, może się na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No i popełniłam zbrodnię :D Zamówiłam sobie Semilaca hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam tego sklepu, ale na pewno się zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ale chetnie przejże oferte :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie umiem się przekonać do zakupów internetowych ;( muszę obejrzeć, pomacać, powąchać zanim kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. how many cute polishes! can't wait to see the swatches!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, Glad to hear that! ;) Yes, there are many autumn colours. In this year I love autumn :) Especially in Germany.
      Hugs and kisses

      Usuń
  8. Tego sklepu internetowego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jestem kobietą, ale nie mam w swoich zasobach dużo kosmetyków hihihi aczkolwiek nadszedł czas na zakup kilku z nich, dziękuję za recenzję i post, sprawdzę na pewno :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię robić zakupy w internecie, tej strony nie znałam zawsze zamawiam lakiery z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee