listopada 26, 2014

Lace nail art. Stamp plate QA49 from Born Pretty Store.


Dziś przyszła kolej na zaprezentowanie Wam koronkowej płytki QA49, która również skradła moje serce! Czuję, że powoli wsiąkam w stemplowy świat ;)
Pokochałam również koronkowe motywy! 
A Wy?





Płytka QA49, którą znaleźć możecie na stronie Born Pretty Store, nie zawiera tym razem całopaznokciowych wzorów. Znajdziemy na niej 7 koronkowych "pasków oraz 2 koronkowe wykończenia. Taki motyw znajduje dużo zastosowań w nailarcie ;).
Pełna dowolność!



Początkowo miałam małe problemy z odbiciem wzorów, ale zrzucam to na swoją amatorszczyznę. Do każdego stempla trzeba podchodzić indywidualnie, każdy lakier schnie w różnym tempie, a cisnięcie stemplem z całej siły nie zawsze wychodzi nam na dobre ( pozwólcie, że moje stemplowe przygody zostawie dla siebie ;) )
Ostatecznie wyszło całkiem nieźle i byłam zadowolona z efektu.

Płytka jest wymiarów 6x6 cm ( ośmiokąt ), a każdy z 7 paseczków ma od 2.3 do 2.5 cm długości. Bez problemu można umiejscowić taki wzór na naszych paznokciach.

Dziś również dwie odsłony koronki.


Pierwsze zdobienie, niestandardowo odbite ani białym, ani też czarnym lakierem, a jagódką z Essence/ #148 Prom berry /. Lakier ten nadaje się idealnie do stemplowania! Dodatkowo na kciuku oraz na serdecznym mam koronkowy całopaznokciowy stempel z nowej płytki wypuszczonej przez Born Pretty Store BP 02 ( jest do kupienia TUTAJ ) położony na niesamowity lakier o mlecznym wykończeniu BeYu.
Lakier ten nadaje sie perfekcyjnie do zdobień o zacnej nazwie " negative nail art", które z kolei podziwiać możecie u Ines -> klikamy
( to juz drugi lakier z BeYu, który podstępnie przemycam w zdobieniach ;) )
Lakierem bazowym był Golden Rose Rich Color #52, który jest tysiąc razy lepszy od słynnego Rimmela z pościelowej kolekcji Rity..
Ponadto na każdym paznokciu umieściłam śliczną perełkę! Ozdoby te dostałam od Sylwii -> klikamy
Trzymają się położone na top niesamowicie mocno, nie odpadają i wygladają przeuroczo! Prawda?








Druga wersja zdobienia to połączenie kropeczek i koronki. Lakierem bazowym był również Golden Rose Rich Color #52








Wykorzystane w dzisiejszych zdobieniach przedmioty możecie zakupić na



Pamiętajcie, że wysyłka nierejestrowana jest darmowa, a z kodem BVL91 macie 10% zniżki na Wasze zakupy.






Przypominam też o Black Friday
(więcej informacji po kliknięciu w zdjęcie)





Pozdrawiam serdecznie,


24 komentarze:

  1. 2 mani mi się strasznie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa zdobienia są piękne :) Gdybym miała wybrać jedno to bym nie wybrała... każde jest inne i każde bardzo mi się podoba. A co do wsiąkania w stempelkowy świat - to mam to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że skradła Twoje serce bo jest fantastyczna! Ślicznie te koronkowe wzoreczki wyglądają ;) jedno i drugie zdobienie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę wyszło genialnie!


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim ZIMOWYM PROJEKCIE :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie Ci to wyszło; ) po prostu rewelacja. Ja też powoli wsiąkam w stemplowy świat i sprawia mi to coraz większą przyjemność i coraz mniej czasu potrzebuję na wykonanie stemplowego mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, zakochałam się - w obu wersjach!

    OdpowiedzUsuń
  7. przesuper moja droga, bardzo, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś genialna ! :) Świetne , 2 wzór wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są obydwa te zdobienia, takie lekkie i eleganckie. Nie potafiłabym wybrać, które lepsze, każde jest inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta druga wersja podoba mi się bardziej.
    Aż zapragnęłam mieć tę płytkę. To wygląda tak delikatnie i ślicznie, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ślicznie! bardzo mi się podoba wersja z kropeczkami! i fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie te wzorki wyglądają no i piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaaaaa! Uwielbiam koronki! Nie wiem nawet które zdobienie wybrać! Chyba to pierwsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne te stempelki. Zwłaszcza pierwsza wersja mi się podoba, taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyszły paznokcie, wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne zdobienia, szczegolnie te ostatnie... zazdroszzce tak pieknego manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne! koronkowe wykończenia wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te wzorki :) te w kropeczki bardzo mnie urzekły :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To zdobienie z fioletami strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie wersje strasznie mi się podobają *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwa zdobienia bardzo ładne ale w moich oczach totalnie wygrywa numer dwa. Świetne jest! Taka figlarna elegancja. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nigdy takich koronkowych stempli, a wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacja! pięknie wyglądaja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Każdy jest dla mnie ważny i bardzo motywujący.

Anonimowych użytkowników proszę o podpisywanie się.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Jestem na Instagramie!

Copyright © 2017 Paznokciowe Lovee